Formularer

Sammenfatning

Tips og ideer

FAQ

Du kan oprette lige så mange formularer du vil.
 
Formularer kan bruges til kontaktmetode, tilmelding til arrangementer, tilmelding til Nyhedsbrev, afstemninger og utallige andre ting.
 
Du bestemmer selv hvilke(n) e-mailadresse(r) formularen skal sendes til.
HUSK: Du kan ikke besvare en indsendt formular direkte. Lav en ny mail og indsæt modtagerens mailadresse i i til-feltet.
Der er en ny CMS-version på vej som ændrer på dette problem. Du vil blive holdt underrettet
 

 Admin>Kontaktformular
 
Sådan oprettes en formular:
 
Udfyld felterne i boksen:
 
  • Modtagere: Hvem der skal modtage beskederne
  • E-mails emne: Hvad der skal stå i emnefeltet på disse beskeder
  • Succesbesked: Tilbagemelding til afsender om at beskeden er sendt
 
Opbyg formularen under "Egenskaber"
 
  • Felttitel: F.eks "Navn:"
  • Felttype:
    • Tekstfelt: Enkelt linie.  Bruges til navn email mv.
    • Tekstboks: Boks til flere liniers meddelelser
    • Afkrydsning: Lille boks med flueben
Klik på "Opret" og fortsæt med næste felt
 
Felterne kan efterfølgende redigeres og sorteres med knapperne i højre side
Marker (flueben) feltet og klik på "rediger" eller på pilene.
 
Sådan indsættes formularen på en side:
 
Formularer er ligesom f.eks. Facebook integration og Google-kalender, en Sitemagic udvidelse.
 
Placer cursoren hvor formularen ønskes indsat.
Klik på knappen Sitemagic udvidelser
Vælg formularen i rullemenuen
 
Formularen kan kun ses på selve siden
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 /formular1.jpg
 
/formular2.jpg
 
/udvidelser.jpg